1) Ik heb me geregistreerd, maar geen e-mail ontvangen. Wat nu?
Neem alstublieft contact op met de klantenservice, zij helpen u verder.
klantenservice@medischondernemen.nl / 038-4606384.
2) Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?
Ga naar https://www.patientenenquete.nl/user/password en vul uw e-mailadres in.
3) Wat kost PatiëntenEnquête?
Bekijk de prijzen op https://www.patientenenquete.nl/prijzen.
4) Krijg ik korting als ik abonnee ben van MedischOndernemen of lid van het PM-Netwerk?
Ja, meer informatie op https://www.patientenenquete.nl/prijzen.
6) Hoe kan ik betalen voor PatiëntenEnquête?
De betaling geschiedt middels automatisch incasso.
7) Zit er een maximum aan het aantal tandartsen per lidmaatschap?
Wij hanteren één prijsmodel, u kunt meerdere tandartsen in uw account verwerken.
Houd er wel rekening mee dat de enquête voor de patiënt gebruiksvriendelijk en toegankelijk moet zijn.
Heeft u een vraag die hier niet tussen staat? Stuur 'm op via klantenservice@medischondernemen.nl of bel ons op 038-4606384.